ZWROTY I REKLAMACJE

Towar podlega zwrotowi/wymianie do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zwracany lub wymieniany towar powinien być kompletny, posiadać metki i zawieszki, w które był zaopatrzony oraz nie może nosić śladów użytkowania.

I. ZWROT

W celu dokonania zwrotu towaru, prosimy wypełnić formularz wymiany/zwrotu zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wysłać go na własny koszt wraz z oryginałem paragonu i towarem na niżej podany adres: 

Rysia Concept Store 
ul. Wilcza 29/12a
00-544 Warszawa

Zwrot należności obejmuje wartość odsyłanego towaru, zwrotowi nie podlegają koszty dostawy. Zwrot należności za odesłany produkt nastąpi w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez sklep kompletnej przesyłki z towarem nienoszącym śladów użytkowania. Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez klienta w formularzu wymiany/zwrotu lub w przypadku gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej - zwrot zostanie wykonany na rachunek karty użytej do płatności.


II. WYMIANA

W celu dokonania wymiany towaru należy najpierw wypełnić formularz wymiany zwrotu, w którym zawarte będzie wskazanie towaru, na który ma nastąpić wymiana, który należy wysłać na adres email: info@rysiaconceptstore.pl .
Po otrzymaniu przez sklep formularza wymiany/zwrotu, klient otrzyma od nas maila z potwierdzeniem dostępności towaru (co oznacza wyrażenie akceptacji sklepu na wymianę towaru). Po potwierdzeniu dostępności towaru, wymieniany produkt należy wysłać na własny koszt wraz z oryginałem paragonu na niżej podany adres:

Rysia Concept Store 
ul. Wilcza 29/12a
00-544 Warszawa

Jeśli wymieniany produkt jest droższy od zakupionego, prosimy o przelanie na nasze konto różnicy. W tytule przelewu należy wpisać "Wyrównanie do zamówienia nr..... ". W takiej sytuacji wysyłka jest realizowana po otrzymaniu przez nas przelewu. Gdy produkt jest tańszy od zamówionego poprzednio, w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas wymienianego produktu różnica zostanie przelana na numer konta podany w formularzu zwrotu/wymiany. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem. 

III. REKLAMACJE

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych lub niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu. 

W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru przesyłką pocztową ekonomiczną na adres sklepu: 

Rysia Concept Store
ul. Wilcza 29/12a
00-544 Warszawa

Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu wraz z wypełnionym FORMULARZEM REKLAMACJI (POBIERZ). Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. 

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy,  jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.